onsdag 15 december 2010

Det


råder ett fullständigt kaos hemma hos oss. Det är bara och endast mitt fel eftersom det ser ut som en oredig version av Strömsö. Sen fredag har jag gjort julklappar och julkort och erkännas kan att jag är urdålig på att städa undan om jag har någonting på hälft. Min stora dröm är att få ha ett eget rum för allt material där jag kan gå från ett projekt till ett annat utan att någon annan får fel i huvudet av kaoset. Bilder på kommande.

På söndagen avslutades vår söndagslunchtradition för i höst. Miilo och Riina bjöd på tortillas och utsökta pepparkakor. Vi gäster hade fått varsin pepparkaka: L, E och S.

1 kommentar:

  1. oooj va kul, e i extas när det gäller symaskiner´:) Jag sku definitivt rekommendera en bernina. Av den enkla orsakern att det är världskänt märke, finns att få reservdelar överallt i europa, och kvaliteten är grym. Köpte själv en begagnad bernina 1005 från skolan för ett tag sen. Spinner som en kissa även om den är gammal och välanvänd. Men det är ju bara min erfarenhet, finns månnga bra symaskiner. Gamla berninor är dock allit pålitliga :) lycka till i sökandet!

    SvaraRadera