tisdag 8 november 2011

Novemberboken

Den här månaden vill jag att ni alla skall ta en titt på boken om Kvinnor och kakor längs Kyro älv, av Maria Österåker och Patricia Rodas. Den har fina bilder och tänkvärda texter, där visa kvinnor summerar det viktiga i livet, samt delar med sig av sina kakrecept.

Boken har jag köpt åt Jenny till födelsedagen, men överväger att köpa en åt mig själv också, dels för att ha ett Österbottenminne och dels för att ta fram när man behöver ta del av lite visdomar. 

Bilden har jag fräckt snott av samma Jenny.

2 kommentarer:

  1. Huj, jag blir nostalgisk (fastän jag inte är du) när du skriver Österbottenminne. Hur kan den tiden närma sig sitt slut nu? Minns så bra när ni flytta.

    SvaraRadera
  2. Ja-a, säg int annat! Det har gått hiskeligt fort. Har mycket tudelade känslor för studiernas slut.

    SvaraRadera