söndag 26 februari 2012

Tidsslukaren

Ovanstående bild beskriver vad som just nu upptar största delen av min tid och största delen av min tankeverksamhet. Om tre veckor skall den vara inlämnad till handledaren och opponenterna. Det är också orsaken till varför det kommer att vara lite tystare här, eftersom jag varken har så mycket tid att blogga eller att skapa någonting att blogga om. Misströsta inte, lite liv och rörelse lovar jag att här finns, och dessutom återkommer jag sedan med ny energi och mycket tid.

Men idag är det trots allt söndag, och jag tänker inte skriva ett endaste ord på dokumentet gradu. Idag ska jag njuta av solen och göra roliga saker. Sådant som söndagar är till för.

4 kommentarer:

  1. Lycka till!!! Jag inlämnade min kandidatavhandling en vecka sen och det har varit så härligt att äntligen ha tid för handarbete och hobbyer!

    SvaraRadera
  2. Usch. Usch usch usch. Man sku ju bara vila att denhär våren sku försvinna, men sen igen inte! /Åsa

    SvaraRadera
  3. Kämpa, kämpa, sista slutspurten nu! Rätt som det är så är den gjord och du kan inte ens fatta att du har gjort det som nångång verkade så stort och oöverkomligt och att det är du som författat allt det som står i den svarta boken!..

    SvaraRadera
  4. Tack för alla uppmuntringar; slutet hägrar och det skall nog bli mycket, mycket skönt när gradun är inbunden :)

    SvaraRadera