torsdag 19 april 2012

En lättnadens dag

Jihuu! Idag har jag äntligen lämnat in min gradu, tre inbundna exemplar för att vara exakt. Dessutom är mognadsprovet också skrivet. Så nu är det bara att invänta resultat och studiepoäng.

Den nya friheten gör mig nästan lamslagen. Vad i allsindar ska jag nu hitta på? Jag har miljoner (okej, kanske tolv) halvfärdiga skapelser på lut och ungefär lika många idéer som ska förverkligas. Problemet är att jag inte riktigt vet i vilken ända jag ska börja. Lyxproblem.

5 kommentarer:

  1. Vad stolt, stolt jag är över min dotter!!!

    Den stora dagen till ära börjar isen släppa i Lojosjön.

    SvaraRadera
  2. Jihuu!! :) Grattis! Jag fick också idag veta att min gardu är klar, nu är det finslip som gäller - å jag har heller ingen aning om vad man skall göra med all sin lediga tid sen E.G. (efter gradun you know ;))

    SvaraRadera
  3. Tack tack båda :) Haha, EG :D Mycket beskrivande! Grattis till dig också, hurra vad duktiga vi är! Vi måst ringas nån dag, nu när vi har tid ;)

    SvaraRadera