söndag 26 augusti 2012

Auktion i juli

Vi var också i år på auktion till Tenala. Egentligen är det här old news, men jag vill ändå visa er lite bilder på mina fynd, för sammanlagt 12 euro. Bordet var ytterst spontant inköp, medan nystvindan och kardorna hade jag kikat på från början. Rekommenderar verkligen auktionen på Gropmorsvägen, det är roligt att delta i en auktion och framför allt är det billigt! Förra årets fynd var de här (som inte ännu heller är målade...)

Soffbord för en fem eurodollars

En nystvinda för två euro och en trälåda med innehåll för en femma.

Lådan ovan var en bisak egentligen; mest var jag intresserad av tre par kardor som fanns inuti.

I lådan fanns också rostiga gångjärn och annat smått. Plus en fin fazerlåda i trä.

2 kommentarer:

  1. så kul med auktion och vilka fina fynd du gjorde! Jag var på min första auktion för ett par helger sedan och gjorde en del fynd. Säger bara: fler auktioner åt folket!
    /ElinF

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, auktioner är ju verkligen kul! Man blir lite köpgalen och kan av bara farten börja ropa in allt möjligt ;)

      Radera