lördag 2 mars 2013

En bildlös uppdatering om pågående projekt

Har febrilt googlat efter en bild på fräscha pastellfärger utan resultat, funderar nämligen ännu också på hurdana dynöverdrag jag ska sy till soffdynorna. Jag skulle vilja ha massor av snygga fräscha dynor men alla försök att tillverka något strandar på idéstadiet.

Dessutom har jag ungefär 14 meter gardiner att sy. Gardiner är extremt tråkigt att tillverka, men ack så snyggt när de väl hänger där de hänger. Förhoppningsvis skulle jag lyckas ta mig i kragen och sy gardiner ens till några fönster under veckoslutet. Återkommer med bilder på gardiner och soffdynor när jag åstadkommit något!

2 kommentarer:

  1. Tips: Pinterest! Bästa inspirationskällan med massa bilder i olika kategorier. Finns bla färgkartor i inredningskategorin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ajo! Har många gånger tänkt skapa användarkonto där, men det har nu aldrig blivit av. Borde definitivt göra det! :)

      Radera