söndag 4 januari 2015

Julkorten 2014



God fortsättning på det nya året! Jag är medveten om att ingen säkert tänker på julen mer, men brukar nu ändå ha som tradition att visa hurdana julkort jag gjorde och skickade iväg. Resten av julbilderna sparar jag tills nästa jul och visar längs med december. Då känns det mer aktuella och kan eventuellt inspirera någon.

Årets julkort har en pappersstjärna vikt av tidningspapper på sig plus en hälsning om god jul längst ner. Stjärnan är lätt och vika och instruktioner till den hittade jag på Hannas blogg. Ursäkta den förskräckliga bildkvaliteten på bilderna ovan! Pappret är vinrött bakom stjärnorna, det syns inte. 

Tidigare julkort kan skådas här. Jag ska också i vanlig ordning plita ner en årsresumé av vad jag gjort under det gångna året här i dagarna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar