fredag 10 september 2010

Jag



har glömt bort att presentera min nya älskling! Den heter Haglöfs 650Q och är härligt röd. Vi snackar alltså om en sprillans ny rinkka. Förutom hantverk ligger friluftsliv mig nära hjärtat och genom det också praktiska, hållbara och snygga väskor. Tidigare i våras köpte jag även en Haglöfs Tight PRO XL. Jag åker väldigt mycket tåg av och an mellan Karis och Vasa och dessa väskor underlättar resandet, eftersom jag hatar att ha miljoner väskor och kassar att släpa på. Vem uppfann annars sportbagen? Den är ju fruktansvärt obekväm att resa med. Bilderna är härifrån och härifrån.


4 kommentarer:

  1. Hur mycket fick du pröjsa för rinkkan... Sami påpeka här en dag hur "dum" jag e när jag inte har skaffat en rinkka åt mig :)

    SvaraRadera
  2. Jag betala 219 tror jag! Den var på rea, orginalpriset är 265.

    SvaraRadera
  3. Oukkidoukki.. jag får ta o önksa en i julklapp!

    SvaraRadera
  4. Det gjorde jag också - jag fick den i tidig julklapp av mamma. Lönar sig säkert att vänta till efter jul,då finns det chans att få den billigare! Kolla scandinavianoutdoorstore.com, därifrån köpte jag min.

    SvaraRadera