söndag 8 maj 2011

Shopstop hittills

Jag hade egentligen tänkt blogga om fredagens fynd och om min tavla som äntligen hittat hem, men bildredigeringsprogrammet pixlr.com som jag brukar använda fungerar inte idag av någon anledning. Därför tänkte jag istället ge er en update i hur det går med att inte köpa kläder på två månader.

Det går väldigt bra, kort och gott. Det är faktiskt riktigt befriande att inte ens behöva så mycket som se på klädbutikerna runt Vasa torg. Det enda jag lite saknar är att leta efter kläder på loppis. Fast egentligen var det riktigt roligt att traska runt på Adam och Eva och se på helt andra saker än kläder också. 

Det går så bra att jag till och med överväger att fortsätta en light-version av shopstopet över sommaren.

Glad morsdag alla mödrar där ute!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar