lördag 4 april 2015

Bloggen byter form

En påskbild från några år tillbaka
Från och med nu övergår den här bloggen till Instagram! Bloggen kommer inte längre att uppdateras, men den kommer att finnas kvar som ett arkiv för både mig och andra intresserade. 

Nu har jag skapat (utöver mitt redan existerande privata konto) ett nytt instagramkonto för den här bloggen: livetochgarnet. Har man inte själv instagram går det också att hitta bilderna via internet, på instagram.com/livetochgarnet.

Hoppas vi ses där istället! Och tusen tack till alla som läst bloggen under alla år.

ps. Namnet på kontot är egentligen Samis påfund, och kommer från att han fnissade när jag läste Peppes Livet och barnet och sa att om jag sku skriva en bok skulle den säkert heta livet och garnet.

1 kommentar:

  1. Hej! Tack för en fin blogg! Kommer att sakna dig i bloggvärlden men är samtidigt glad över att du fortsätter i instavärlden ☺ kram

    SvaraRadera