fredag 30 september 2011

Septemberboken

Neulo. Virkkaa. Kirjo. Jämälangasta! Av Sanna Vatanen.
När det återstår några timmar av september, som i år avslutades med en historiskt varm dag, skall jag passa på att presentera septemberboken. Den här månaden har mitt intresse för att sticka åter vaknat (det är alltid i dvala cirka april till september) och därför har jag plockat fram denna väldigt fina bok som jag så ofta bläddrat i. I den finns vackra, inspirerande bilder som är mycket färgstarka och produkterna som presenteras lockar till att lägga upp maskor på stickorna eller ta fram virknålen. Rekommenderar den varmt till dig som tycker om vackra böcker och har som jag, en massa garn som väntar på att bli något annat än nystan.

Bilden är tagen härifrån. Fler månadsböcker finns under länken Böcker till höger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar