tisdag 4 oktober 2011

Loppissommar

Tystnaden på bloggen har berott på ett besök i Karis. Nu sitter jag åter i Vasa och försöker gnugga mina geniknölar om vad jag egentligen kunde blogga om idag utan att ta fram kameran och fota något bloggmaterial. Idag är jag sällsynt lat och i vårt taklamplösa hem är det redan för mörkt för bra foton.

Så jag tänkte introducera en liten serie av blogginlägg som kommer att presenteras nu under de kommande veckorna: Loppissommar. Jag har nämligen fyndat massor i sommar - västra Nyland är en guldgruva när det kommer till loppisar, speciellt sommartid när tidningin är fylld av gårdsloppisannonser.

För att det skall bli lite ordning på inläggen tänkte jag mig följande teman:

1. Böcker
2. Kläder
3. Prylar
4. Glas

Så stay tuned!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar