torsdag 13 september 2012

Att vara ute i tid


Varje år tänker jag "i år ska jag försöka göra nästan alla julklappar själv". Plötsligt rusar tiden iväg, och i början av december konstaterar jag oftast att det inte blev av i år heller. Men nu, gott folk, ska jag göra ett seriöst försök att åtgärda det här. Några kvällar sedan gjorde jag ett häfte av vanligt kontorspapper som jag sydde ihop i ryggen med symaskin och dekorerade med lite papper och akrylfärg. Hit ska jag skriva alla julklappsprojekt och annat roligt julrelaterat. Idén fick jag från Lindas blogg.

2 kommentarer:

  1. Bra, ge int upp i år! Jag lyckades ganska bra förra året :) Nu i år är temat julklappar från loppis!

    SvaraRadera
  2. Jo, kommer ihåg att du var väldigt disciplinerad förra året vad gäller julklapparna ;) Lycka till med årets projekt, du måste ge en rapport sen hur det gick!

    SvaraRadera