torsdag 20 september 2012

Bandgrind och underliga trädelar

bandgrind
Närproducerad, dessutom
Träbitarna med krokar.
I tisdags besökte jag Missionstorget, var jag inte varit på väldigt, väldigt länge. Jag kom hem med två nya dragkedjor, en bandgrind och två trädelar som jag inte vet vad man använder till. De kostade 30 cent styck och jag resonerade som så, att jag någon gång får veta vad de behövs till och att jag då tycker att det nog var tur att jag köpte dem. Vet någon av er vad man ska använda dem till?



3 kommentarer:

  1. Det ser ut som bandvävsfästen. Kolla längre ner föjande sida om det är sådana: http://www.spangmurs.se/Brickband.htm

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ahaa! Precis det där är det! Tusen tack för hjälpen :) Det harmar mig att jag inte såg efter på loppiset om det sku ha funnits en skyttel också att köpa. Jag får se efter nästa gång jag går dit istället.

      Radera
  2. Hurrah, that's what I was exploring for, what a material!
    existing here at this weblog, thanks admin of this site.


    Stop by my blog post :: cash for vehicles las vegas nv

    SvaraRadera